ראשי » אירועים » חוזרים לשגרה ומהר: אולמות אירועים מתחילים להתמלא עד אפס מקום

חוזרים לשגרה ומהר: אולמות אירועים מתחילים להתמלא עד אפס מקום

התו הירוק כבר כאן, ה R במגמת ירידה ואחרי קצת יותר משנה של אי וודאות. אפשר לומר שישראל נמצאת במגמת יציאה ממשבר הקורונה. כפועל יוצא. אולמות אירועים רבים מקבלים אישורים לחזור לפעילות והפקות החתונות יוצאות לדרך, תחת מגבלות בריאותיות מסוימות. אבל רגע אחד לפני שאתם רצים לעצב הזמנות לחתונה ורוכשים שמלת כלה. כדאי להבין מה היא המשמעות על הפקת אירועים בעת החזרה לשגרה. איך אתם צריכים ויכולים לשמור על כל האורחים שלכם בטוחים. כל הפרטים בהמשך.

אחרי שנה לא קלה – הגיע הרגע של אולמות אירועים להיפתח

כמה זמן חיכינו ליום שבו נוכל לחזור לחגוג בתוך חלל אירועים. להפיק חתונות ובעיקר להיות יחד ולחגוג. תקופת הקורונה הייתה תקופה קשה במיוחד בתחום האירועים. ועכשיו, עם פתיחת המשקה הדרגתית, הגיע הזמן להחזיר לשגרה את אחד מתחומי הפעילות הכי פוריים ומעניינים במשק הישראלי. בצורה זהירה, תוך עמידה בכל תנאי התו הירוק והסגול. אולמות אירועים ברחבי הארץ פותחים את שעריהם סוף סוף. ואתם יכולים להתחיל לתכנן אירועים משפחתיים יוקרתיים במיוחד. אומנם, עדיין אי אפשר לתכנן אירועים של מאות ואלפי אנשים בצורה חופשית לגמרי. ואתם עדיין צריכים להתחשב ברמת הסיכון בפרמטרים כמו חיסונים. אבל זהו צעד משמעותי בדרך החיים הנורמליים שכולנו כל כך אוהבים ומתגעגעים אליהם. הדרישות של משרד הבריאות, אשר מתעדכנות בהתאם למצב התחלואה הכללי. ובהתאם ולהתקדמות מצבע החיסונים, הן קווי הייסוד להפקת החתונה. בכל מה שנוגע לכמות המוזמנים ולמיקום החתונה. כך שאתם חייבים להיות קשובים להנחיות לאורך כל הדרך.

רוצים שנעזור לכם למצוא אולם אירועים פנוי? השאירו פרטים

תכנון חתונה בתנאי התו הירוק – עם תשומת לב לפרטים

בתהליך ההפקה של אירועי חתונה, לצד היצירה של הזמנות לחתונה או המחשבה על עיצוב הפנים של האולם. יש היום גם אלמנט חשוב מאוד שאתם צריכים לוודא שהוא מתרחש. מדובר כמובן על הצורך לייצר סביבה בטוחה ובטיחותית מבחינת בריאות והיגיינה. זאת אשר תאפשר לכם להנות בלי לחשוש. לצד שמירה על קרובי המשפחה המבוגרים שרוצים להגיע לשמוח בשמחתכם. קודם כל, חשוב להתעדכן לקראת יום האירוע בנוגע לכמות המוזמנים שאתם יכולים להזמין לאירוע שלכם. זאת על בסיס הנחיות משרד הבריאות ולא רק כדי לעמוד בתנאי הקו הירוק. כלומר אתם לא רוצים לקבל קנסות ולהגיע למצב לא נעים בערב החתונה. אבל חשוב שתעשו את המאמץ הזה בשביל המשפחה שלכם ובשביל הבריאות של כולם קודם כל ולפני הכל.

החוויה שלכם יכולה להיות לא פחות מהנה, אבל גם בטוחה

חתונה תחת מגבלות הקורונה היא אומנם לא חתונת החלומות שלכם, בוודאי ובוודאי אם יצא לכם לדחות את האירוע כבר כמה וכמה פעמים. אבל עכשיו, המצב נראה אופטימי למדי ואתם יכולים לראות אופק מבחינת הקלות בתנאי הריחוק חברתי בחודשים הקרובים, תכנון חתונה יכול לעלות שוב על הפרק, ולאפשר לכם לקבל קצת יותר זמן לטובת הפקת האירוע החלומי שלכם. ככל שההקלות מתרחבות, כך ניתן יהיה להפיק אירועים בתוך חללי אירועים סגורים, ולהזמין יותר ויותר אנשים שמגיעים לחתונה שלכם, מה שיאפשר גם חתונות בתקופת הסתיו והקיץ של שנת 2021. כך שיש לכם סיבה טובה מאוד להתחסן, לשמור על עצמכם ועל הסביבה שלכם והתחיל לעבוד עם ספקים שונים, כדי ליצור את החתונה שכל כך רציתם להפיק, ולהנות מרגעים של אושר אחרי שנה כל כך קשה.