ראשי » קייטרינג » קייטרינג לחתונה – כמה עולה קייטרינג לחתונה ומה משפיע על המחיר

קייטרינג לחתונה – כמה עולה קייטרינג לחתונה ומה משפיע על המחיר

לקראת יום החתונה שלכם יש המון בחירות והחלטות קטנות לאורך דרך שצריך לחשוב עליהן לעומק. גם הבחירה בשירותי קייטרינג לחתונה היא בחירה שתשפיע על אופן האירוע ועל מידת שביעות הרצון של האורחים. מהסיבה הזו, מומלץ לקחת את הזמן ולחפש שירותים של מומחים בתחומם, שיכולים להפוך את החוויה שלכם לבלתי נשכחת.

בשנים האחרונות יש יותר ויותר ביקוש בקרב זוגות צעירים לבחור בשירותי קייטרינג לחתונה. במקום להסתמך על הקייטרינג של אולם האירועים. או במצבים שבהם אתם בכלל לא מתכננים חתונה בתוך אולם אירועים. צריך למצוא את הפתרונות שיאפשרו לאורחים שלכם לקבל חוויה קולינרית בלתי נשכחת בחתונה. כתוצאה מכך, יש יותר ויותר אפשרויות להזמנת שירותי קייטרינג יוקרתיים ואיכותיים לאירועים. נותני השירותים מגיעים מתחומי עיסוק שונים של עולם הקולינריה בישראל והם מסוגלים לעמוד בדרישות בציפיות גבוהות מאוד. הכל תלוי ביכולת שלכם להגדיר בצורה מאוד ממוקדת את החלומות. ובתהליך בחירה שירותי הקייטרינג.

לפני שבוחרים קייטרינג לחתונה - מה הוא הסגנון שלכם?

לכול חתונה יש את הסגנון שלה. חתונות צהרים בבריכה או חתונות רבות משתתפים באולמי היוקרה הגדולים ביותר בישראל. הסטייל שלכם בא לידי ביטוי בכל אלמנט של האירוע. מהשמלה ועד לעיצוב האולם. וכן גם בתהליך הבחירה של שירותי הקייטרינג. ישנן חברות קייטרינג מתמחות שיודעות לבשל אוכל לאירועים יוקרתיים מא' ועד ת'. כולל שירותי הגשה עד לשולחן או בופה יוקרתי ומרשים. חברות אחרות מספקות שירותים שמתאימים לאירועים קלילים יותר, לאירועי קונספט. כשאתם מחפשים חברת קייטרינג המיומנויות של אנשי הצוות הן לא פחות חשובות מאשר מחיר המנה או סוג התפריט. אז קחו את הזמן וחיפשו אחרי חברה שיודעת להפיק אירוע שמגשים לכם את כל החלומות.

רוצים לקבל הצעות אטרקטיביות לקייטרינג לחתונה? השאירו פרטים

כמה עולה קייטרינג לחתונה?

על השאלה כמה עולה קייטרינג לחתונה, אין תשובה חד משמעית. פשוט מפני שיש כמה אלמנטים שקובעים את העלות הסופית והם:

  1. כמות האורחים – כמות ההורים תקבע מתי יעלו את חומרי הגלם ועלות העבודה של אנשי הצוות. אירועים גדולים כמובן ידרשו בהשקעה גדולה יותר והמחיר יעלה בהתאם.
  2. סוגי התפריטים – תפריט שכולל סטייקים מנתקים יוקרתיים דורש חומרי גלם הרבה יותר יקרים וכך מקפיץ את מחיר המנה. לכן, תפריטים מורכבים יכולים להגיע לעלויות של מאות שקלים למנה.
  3. מיקום האירוע – אם האירוע מתקיים בתוך אולם אירועים, לצוות יש את כל התשתיות לבשל את האוכל. אבל אירועים שמתקיימים בשטח דורשים גם הכנות מוקדמות והשכרה של ציוד מתאים כמו גנרטורים לבישול. מה שמייקר את כל התהליך ומשפיע על מחיר המנה הסופי.

אוכל טוב לחתונה – הוא החוויה שאתם יוצרים

בסופו של יום, כאשר אתם בוחרים תפריט של שירותי קייטרינג לחתונה אתם בוחרים חוויה לאורחים. האוכל צריך להשתלב באווירה הכללית שאתם רוצים לתת לאירוע. ולהשלים את התמונה המלאה מבחינה קולינרית. כך שהאורחים שלכם באמת מצפים לחוויה יוקרתית ואחרת. ההמלצה היא לקחת את הזמן בחיפוש אחרי שירותי חברת קייטרינג. כדי להבטיח שאתם בוחרים שף מושלם שיהיה כיף לעבוד איתו. במהלך הטעימות אתם תגלו איזו חוויה השף שלכם יוצר. וכך תלמדו האם הוא יכול לעמוד בציפיות שלכם לטובת האירוע החלומי שאתם מפיקים.