ראשי » מסעדות » פתיחת מסעדות אחרי קורונה – המסעדות חוזרות לשגרה ולמה יש לצפות?

פתיחת מסעדות אחרי קורונה – המסעדות חוזרות לשגרה ולמה יש לצפות?

אחרי שנה שבה החיים של כולנו השתנו מן הקצה אל הקצה, ואחרי מבצע חיסונים מוצלח ברמה הבינלאומית. ישראל מתחילה לחזור לשגרה. עכשיו, כאשר החיים מתחילים לחזור לשגרה. אתם בטח מעוניינים לדעת איך מסעדות טובות יצליחו לפתוח את שעריהן ללקוחות. וזה כשעדיין אנחנו נדרשים לשמור על תנאי הריחוק החברתי. כל זאת כדי לעשות את הצעדים הראשונים בדרך לחיים הנורמליים שאנחנו כל כך אוהבים ומעריכים. אז מה יש לנו לצפות כאשר מסעדות אחרי קורונה חוזרות לשגרה? הפרטים בהמשך.

מסעדות אחרי קורונה
בתמונה: מאחרת של מסעדה מקבלת הזמנות מראש למסעדה שחזרה לשגרה בהתאם לתו הסגול והירוק של משרד הבריאות.

מסעדות אחרי קורונה: החזרה לשגרה תהיה מאתגרת אבל בהחלט טעימה

מסעדות טובות בתל אביב היו ועודן המקום הכי נחמד לבלות בו את הערב. ועכשיו, אחרי שנה כל כך קשה בענף המסעדנות. עם נגיף שמאיים בהשבתה כללית של המשק ועם אינספור אתגרים ומכשולים לבעלי עסקים. הגיע הרגע שבו אנחנו יכולים להתחיל לחשוב על חזרה מסוימת לשגרת חיים רגילה. מקומות טעימים רבים חיכו בקוצר רוח לרגע הזה, והם מוכנים להתמודד עם כל האתגרים. רק כדי לאפשר ללקוחות לחזור לבלות בסביבה ששומרת על הבריאות של כל אחד ואחת מאיתנו. האתגר הוא עצום, מפני שאף פעם לא התמודדנו כחברה עם בעיה רפואית כל כך מורכבת. בעיה שמשנה את פניה בקצב מסחרר. אבל חשוב שתדעו שבעלי המסעדות מחויבים ליצירת חזרה בטוחה לשגרה. ואלו מוכנים לעשות את הכל כדי לתת לכם את התנאים הטובים ביותר לבילוי מושלם.

רוצים לקבל רשימת מסעדות מומלצות שחזרו לשגרה? השאירו פרטים

עמידה בדרישות תו ירוק וגם תו סגול למסעדות

אחת הדרישות של משרד הבריאות, כחלק מתהליך החזרה לשגרה, לדרוש מאנשי המסעדות לעמוד בדרישות ובתקנות התו הירוק והתו הסגול בהתאם לאופן שבו בנויה מסעדה. למשל, אנשים אשר קיבלו את שתי מנות החיסון לקורונה, והם מבקשים להגיע למסעדה. במסעדה יש חלל ישיבה בחוץ או בפנים. אלו יקבלו תיעדוף לשבת בחלקים הפנימיים של המסעדה, תוך שמירה על תנאי ריחוק חברתי. כמות הסועדים המקסימלית מתאימה לגודל המסעדה. כך יהיה ניתן לשמור על תנאי הריחוק החברתי בקלות יחסית. כמו כן, אנשי הצוות נדרשים לבצע פעולות ניקוי וחיטוי בין קבוצות סועדים שונות, באופן קבוע. כל הפעולות הללו הן הבסיס שבגללו אתם יכולים לצאת ולבלות בבטחה. זאת, תוך ידיעה שאתם לא מסכנים את בני המשפחה והקרובים היקרים לכם, אבל אתם עדיין מצליחים להנות מכל העולמות התרבותיים והחברתיים של ישראל.

שיתוף פעולה של המסעדנים והלקוחות, לחוויה קולינרית שמתאימה לתקופה

כמו שאתם בוודאי מצליחים להבין, הדבר החשוב ביותר שכולנו צריכים לשאוף אליו בתהליך החזרה לשגרה וההתמודדות עם נגיף קורונה היא הוא שיתוף פעולה פורה בין כל הצדדים המעורבים. אי אפשר לצפות שנצליח לשמור על החיים של בני המשפחה המבוגרים שלנו, מבלי להשקיע זמן ומאמץ. השקעה של חשיבה על פתרונות רחוק חברתי. ובמקביל, כדי לעזור לענף המסעדנות ולהחזיר לחיים מקומות טעימים שאנחנו כל כך אוהבים. צריך לצאת מהבית ולהתרגל לחיים שנראים קצת אחרת. זהו הרגע לשתף פעולה. לעבוד בצורה מסודרת ומאורגנת ובעיקר לתת כתף ותמיכה לאנשים שאיבדו את כל עולמם ברגע אחד. זאת כדי לאפשר לכולנו לשים את שנת 2020 מאחורינו ולחזור לחיים כמו שאנחנו מכירים וכל כך אוהבים. האתגר הוא גודל והדרישות לא תמיד פשוטות, אבל חשוב שנזכור שהבריאות היא האינטרס הראשון של כולנו, ואנחנו יכולים לנצל את האפקט של מבצע החיסונים המרהיב, כדי להיות המדינה הראשונה שחוזרת לשגרת החיים!